TV képernyőn a Bien

T-kod_cikkbeTalán nem állítunk valótlanságot, ha azt mondjuk, hogy az örök fiatalság titkát mindenki szeretné megfejteni. Mi tettünk egy próbát, és a T-kód kutatócsoport által Magyarországon fejlesztett különleges termékcsaláddal együttműködésben edukatív kampányt indítottunk oldalunkon.

A nyereményjáték keretében a résztvevőknek T-kód készítményekkel kapcsolatos tesztet kellett kitölteniük, a projektet banner- és Facebook felületeken népszerűsítettük. Az 1 hetes kampányidőszak alatt 500-an tették próbára magukat, a banner 500 000 AV-t generált, a játék során a T-kód oldalára a Bienről több mint 850 átkattintás érkezett.

Az együttműködés keretében Egészség és életmód rovatunkban látványos tapétával támogatjuk a termékcsalád kommunikációját, mely jelenleg 6 300 átkattintást jelent a T-kód oldalára, 1,5%-os CTR-rel.

A partnerség révén Bien szpotokkal és termékelhelyezéssel találkozhat a nagyközönség a TV2, a Fem3 és a Super TV2 csatornákon.