Meddőszórás-nélküli kommunikáció

komm-strategiaA mindennapok során egyre többször találkozunk azzal a kérdéssel, hogyan tehetjük a leghatékonyabbá egy-egy termék vagy szolgáltatás kommunikációját. A tanácsadói attitűd elsődlegességet élvez kiadónknál, így a kampánytervezésből is komolyan kivesszük a részünket.

 

 

 

Mit vizsgálunk a tervezés során?

  • Az Ügyfél büdzséjéből mely eszközökkel és milyen ütemezéssel érdemes dolgozni ahhoz, hogy a lehető legtöbb konverziót generáljuk
  • Milyen kreatív anyagok támogatják leginkább az üzenet eljuttatását, milyen pozícióba érdemes őket elhelyezni
  • Nem titok, hogy a legeredményesebb kampányaink továbbra is azok, ahol a banneres megjelenések szoros tartalmi kapcsolódással jelennek meg, ezért minden esetben feltérképezzük a kapcsolódó témákban rejlő lehetőségeket is
  • Nagy hangsúlyt fektetünk a komplex kommunikáció kialakítására, ezért gyakran javasoljuk olyan alternatív hirdetési megoldások alkalmazását is, mint a szavazások, kvízek, különböző játékok vagy kalkulátorok, így a márkák még szerethetőbbé válnak, valamint egyszerűen növelhető a termék/szolgáltatás iránti lojalitás
  • A hitelesség érdekében abban is partnereink rendelkezésére állunk, hogy szakértők megszólaltatásával támogatjuk a témamenedzselést

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s