Best of Bien: Schwarzkopf

swarzkopfJanuári megbízásaink közül különösen kiemelkedik a Henkelhez tartozó Schwarzkopf kampánya, amelynek egyik legsikeresebb eleme a heti hírlevél szponzoráció volt, amelybe a Henkel aktuális nyereményjátékát illesztettük be „Mutasd meg szépséged a nagyvilágnak” néven. A hírlevélben elhelyezett tartalmat a regisztrált 47 000 fő 22 százaléka nyitotta meg, és ezen userek 20 százaléka kattintott tovább a fizetett tartalomra. Szintén jó eredménnyel számolhatunk a cikk olvasottságát illetően a közel 20 000-es látogató számot tekintve.

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s