Online kutatást végeztünk a férfiak médiafogyasztási szokásairól!

Men_belyeg2014 decemberében a Men.hu oldalunkon az erősebbik nem médiafogyasztási szokásait vizsgáltuk. A 400 internethasználó férfi bevonásával megvalósuló kutatásban főként 18-45 év közötti férfiak vettek részt, akik többségében közép- és felsőfokú végzettségűek és aktív médiafogyasztók. A felméréssel olyan kérdésekre kerestük a választ, hogy melyek a legkedveltebb tömegkommunikációs csatornák, melyek a legfőbb hírforrások, valamint, hogy milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben az internetes oldalakon a válaszadók.

A sajtóközleménnyel kapcsolatban további információ itt található:
A férfiak többsége az online tartalomfogyasztásra voksol

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s